Sub Rosa

Rólam

2020. december 02. - Viv. Sub Rosa

 

Üdv, ez a Sub Rosa, a titkosan nyílt életszösszenetek!

 

2011 utolsó napján indult útjára, akkor még Gólya hozza címen. Kezdetben online naplóként funkcionált, legfőképp a babavárás, majd a fiúk megszületésével a gyermeknevelés témáit érintette. Az évek folyamán a személyes jelleg megmaradt, de az írások egyre közéletszerűbb tartalmat nyertek.

 

Viv, a blogger

 

Örök álmodozó, rózsaszín felhőkön lépkedő. Utazni imádó kávéfüggő. Nő, anya, feleség. Így egyben.

1984 augusztus 23-án születtem egy kisvárosban. Születéstörténetem külön misét érne, de elég annyi, hogy oxigénhiányos lettem. Igen, mozgáskorlátozott vagyok, ami ugyan nem befolyásolja természetem, mindennapi életem, mégis meghatározza a világnézetem. Nem hiszek a lehetetlenben!

Azt mondják, kivételes személyiséggel rendelkezem, ennek ellenére átlag személyként tekintek magamra. Átlagsuliba jártam, átlagdiák voltam, átlagéletet élek, amiben mindig mindennél jobban érdekelnek az érzelmek és az emberi kapcsolatok.

Romantikus lelkemet átitatja az élet szeretete. Meglátom a nap ragyogását, a tiszta égbolt tündöklését és minden kivirágzik körülöttem. Szeretek élni, itt élni, ahol. Szeretem azt, aki vagyok. Boldog vagyok, mert mindent elértem, amire legbelül vágytam. Boldog vagyok, mert a szeretteim vesznek körül, mert két gyönyörűszép kisfiúval áldott meg az ég. Boldog vagyok, mert a szabadban a bőrömön érezhetem a szél simogatását, hallhatom a madarak csiripelését, vagy a kutyák csaholását, mert mindez azt jelenti, hogy élő, eleven vagyok, és a természet ereje vesz körbe. Hiszen nincs nagyobb erő magánál a természet teremtő erejénél.

A Proust-kérdőívben még több dolgot elárulok magamról.

 

Kapcsolat

 

Elsőre úgy tűnhet, hogy a blog egyirányú kommunikáció: én írok, az idelátogatók olvasnak. A valóságban azért ennél többről van szó: már több író-olvasó beszélgetés, hosszú távú ismeretség jött létre.

Akár csak véleményed van az itt olvasottakról, személyes történetet osztanál meg, vagy csak úgy hozzáfűznél valamit, esetleg együttműködnél velem, bátran tedd meg!

Kommentelj a blog Facebook oldalán, vagy keress meg privát a juen.padar@gmail.com címen.

 

További jó olvasgatást kívánok!

Viv

 

süti beállítások módosítása