Sub Rosa

2020 17 pontban

2020. december 31. - Viv. Sub Rosa

maszkos_ev_2.JPG

Régi hagyománynak számít nálam, hogy december 31-én visszatekintek az elmúlt évre. Idén sok változás történt, jók és rosszul megéltek is, de összességében - a koronavírus okozta félelmet, pánikot, hipochondriát nem beleszámítva - nem is volt olyan rossz évem:

  1. Az évet újszülött kisbabákkal nyitottuk és zártuk. Nem én szültem, csak nagynéni lettem. 
  2. Januárban felkértek egy webshop reklámozására, aminek több okból is kifejezetten örültem. Ugyan idén az otthon projekt sorozatom nem folytatódott, pedig megvettük a leendő lakásunk, és történtek a vásárlással, építéssel és berendezéssel is az események, de még nem jutott el abba a stádiumba, hogy mindent megírhassak róla. Viszont ami késik, nem múlik!
  3. Február 29 napos volt.
  4. Születésnapokat ünnepeltünk.
  5. Márciusban kezdődött a koronavírus okozta pandémia, ami a mai napig tart és kihat a mindennapi életünkre.
  6. A lockdown-t én nem éltem meg olyan rosszul, mint a legtöbb ember.
  7. Részt vettem a Bloggerképző két kihívásában is (jó a másodikat félbehagytam, de szerintem januárban ott folytatom, ahol decemberben abbahagytam).
  8. Beleszerettem az új aranyszínű Macbook Air-be. Még nem vettem meg, még gyűjtögetek rá, de folyamatosan ott lebeg a szemem előtt. Erről írtam is egy novellát.
  9. Nyáron gyerekekkel vagy épp nélkülük utazgattunk, kirándultunk.
  10. Csernus doki dedikálta nekem A nő című könyvét.
  11. Bab is szobatiszta lett, khmmm akarom mondani nagyrészt.
  12. A betörők új csalási módszerekkel próbálkoznak. Érdemes majd elolvasni, mert azóta már 3x csengettek be hozzám hasonló szöveggel!
  13. A nagyfiam iskolás lett, míg a kicsi óvodás. Nincs már kisbabám!
  14. Színházban jártam: Bozsik Yvette rendezte Marica grófnőt néztük meg anyósommal. Hát, az Operettszínház színészei kezdenek kiöregedni a szerepükből, ezt leszámítva tetszett.
  15. Sorozatokat néztünk, amit nagyon ajánlani tudok az a Queen’s gambit!
  16. A maszkhordás most már az életünk részévé vált, úgy húzzuk magunkra, mint az utcai cipőt.
  17. A következő évet teljes egészében itt folytatom a blog.hu-n.

Nem szűntem meg, csak átalakultam.

Boldog új évet kívánok!

Tartsatok velem jövőre is!

Puszi,

Viv

 

süti beállítások módosítása