Sub Rosa

Milyen volt 2021? 10 pontban válaszolok

2022. január 01. - Viv. Sub Rosa

Ingyenes stockfotó 2021, aratás, arctalan témában

Idén mindenki boldogabb új évet kívánt. Én nem kívánok sem jobbat, sem rosszabbat, csak ugyanolyan szerencséset. Mert hiába voltak rossz élményeink, félelmeink, de szerencsések is voltunk, és szeretnék továbbra is az lenni.

A 2021-es év a Covidról szólt teljes mértékben.

  • A nagyszüleim elkapták. Papám kórházban és oxigénre került, de szerencsésen 2 hét után negatív teszttel hazaengedték. Lettek utóhatásai, de olyanok, amikkel azért együtt lehet élni. A karácsonyt is együtt ünnepeltük. <3
  • A gyerekek újra és újra karanténba kerültek. Hol egyszerre, hol külön. A tavaszit apumnál töltöttük, az őszit már az új lakásunkban.
  • Vidékre költöztünk. A lakást imádom, de a kivitelezése katasztrofálisnak mondható a mai napig. De erről majd idén egy hosszabb sorozatban beszámolok.
  • Tavasszal Miadéle bloggerkedtem. A szerver kigyulladt valahol külhonban, így a projekt is félbemaradt. A blogolás helyett az év második felében írósuliba jártam. Egy szuper írócsapatba kerültem. Novellákat írtam, folytattam a regényem.
  • Megvettem az álom laposom.
  • Wattpadon publikálok. Keressetek meg!
  • A gyerekek új ovit, sulit kezdtek. Amíg az óvodai beilleszkedésnél kívánni sem kívánhattam jobbat, addig a suliban akadtak gondok.
  • Sorozatokat néztem – egymagam, meg a férjemmel. A gyerekek ebből valahogy kimaradtak. Még moziban is jártam.
  • 8 év után véget ért egy korszak: már nem szoptatok.
  • Babbal a kórházban ünnepeltük a szülinapját, de szerencsére csak nagyobb volt az ijedelem. 

És akkor most indulhat a 2022-es év! 

Boldog új évet kívánok, és ígérem, idén is itt leszek – néha napján! A Facebookon gyakrabban!

süti beállítások módosítása